From large to small

Visitas
13
Comentarios
0
Número de votos
0

Resumen

Travel from the universe to the atom

Methodology: Learning through interactive problem solving

PRIOR KNOWLEDGEThe knowledge required is explained in this course

LEARNING OBJECTIVESUnderstanding the different scales we need

Creative Commons: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual
Universal
José Villasuso Gato
alumno docente
Aula Distancia Domicilio

Técnica

application/javascript image/gif text/html image/jpeg
Sistema Operativo: multi-os
Navegador: cualquiera
Installation is not required

Uso educativo

Combinado
medio
bajo
12 and over
medio
Tiempo de aprendizaje
español (o castellano)
  • analizar
  • comparar
  • Reflexionar
  • Relacionar

Contribuciones

Rol Autor Fecha
publicador proyectonewton 25/05/2017 01:05
publicador INTEF . 01/03/2017 06:03
publicador INTEF 20/09/2010 12:09
autor José Villasuso Gato 15/02/2004 12:02
publicador Institute of Educational Technologies (ITE) 20/09/2010 12:09
Editor de contenido Institute of Educational Technologies (ITE) 26/06/2010 12:06
Revisor técnico Jesús M. Muñoz Calle 30/06/2010 12:06
Revisor técnico Santos Mondéjar López 30/06/2010 12:06

Te puede interesar

  • 2009. - 2010. aasta ETV spordiuudiste sisu ja vormi analüüs
    EUROPEANA
    Europeana
    2009. - 2010. aasta ETV spordiuudiste sisu ja vormi analüüs
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Solving simplification problems in the domain of exponents, monomials and polynomials in interactive learning environment T-algebra
    EUROPEANA
    Europeana
    Solving simplification problems in the domain of exponents, monomials and polynomials in interactive learning environment T-algebra
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Ajakirjanike blogide meediakriitiline dimensioon
    EUROPEANA
    Europeana
    Ajakirjanike blogide meediakriitiline dimensioon
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Estimation of time delays from light curves of gravitationally lensed quasars
    EUROPEANA
    Europeana
    Estimation of time delays from light curves of gravitationally lensed quasars
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Ribosome assembly factors in Escherichia coli
    EUROPEANA
    Europeana
    Ribosome assembly factors in Escherichia coli
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Geographic aspects of enterobiasis in Estonia
    EUROPEANA
    Europeana
    Geographic aspects of enterobiasis in Estonia
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Codex Bodley’ (also called 'Codex Ñuu Tnoo').
    EUROPEANA
    Europeana
    Codex Bodley’ (also called 'Codex Ñuu Tnoo').
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Codex Bodley’ (also called 'Codex Ñuu Tnoo').
    EUROPEANA
    Europeana
    Codex Bodley’ (also called 'Codex Ñuu Tnoo').
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Choir Psalter. Augustinian.
    EUROPEANA
    Europeana
    Choir Psalter. Augustinian.
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Psalter with Calendar.
    EUROPEANA
    Europeana
    Psalter with Calendar.
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • From elite to mass to universal higher education : from distance to open education
    REDINED
    Redined
    From elite to mass to universal higher education : from distance to open education
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • From elite to mass to universal higher education : from distance to open education
    REDINED
    Redined
    From elite to mass to universal higher education : from distance to open education
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Comparison of self-reported attachment in young adults from Spain and the United States
    REDINED
    Redined
    Comparison of self-reported attachment in young adults from Spain and the United States
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Comparison of self-reported attachment in young adults from Spain and the United States
    REDINED
    Redined
    Comparison of self-reported attachment in young adults from Spain and the United States
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Lessons from PISA 2012 about mathematical literacy : an illustrated essay
    REDINED
    Redined
    Lessons from PISA 2012 about mathematical literacy : an illustrated essay
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Lessons from PISA 2012 about mathematical literacy : an illustrated essay
    REDINED
    Redined
    Lessons from PISA 2012 about mathematical literacy : an illustrated essay
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Cloud Cuckoo Land : evidence from a study of student drop-out
    REDINED
    Redined
    Cloud Cuckoo Land : evidence from a study of student drop-out
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Cloud Cuckoo Land : evidence from a study of student drop-out
    REDINED
    Redined
    Cloud Cuckoo Land : evidence from a study of student drop-out
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • From usable to useful assessment knowledge and evaluation. 'Del conocimiento utilizable al conocimiento útil en evaluación'
    REDINED
    Redined
    From usable to useful assessment knowledge and evaluation. 'Del conocimiento utilizable al conocimiento útil en evaluación'
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Procedures and examples for examining a wide range of student outcomes from 1:1 student computing settings
    REDINED
    Redined
    Procedures and examples for examining a wide range of student outcomes from 1:1 student computing settings
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Procedures and examples for examining a wide range of student outcomes from 1:1 student computing settings
    REDINED
    Redined
    Procedures and examples for examining a wide range of student outcomes from 1:1 student computing settings
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Education beyond 2015: report prepared with the inputs from stakeholders engaged in EFA and SDG process
    REDINED
    Redined
    Education beyond 2015: report prepared with the inputs from stakeholders engaged in EFA and SDG process
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Education beyond 2015: report prepared with the inputs from stakeholders engaged in EFA and SDG process
    REDINED
    Redined
    Education beyond 2015: report prepared with the inputs from stakeholders engaged in EFA and SDG process
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Youth sport dropout from the achievement goal theory. 'El abandono del deporte en jóvenes desde la Teoría de las metas de logro'
    REDINED
    Redined
    Youth sport dropout from the achievement goal theory. 'El abandono del deporte en jóvenes desde la Teoría de las metas de logro'
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • Youth sport dropout from the achievement goal theory. 'El abandono del deporte en jóvenes desde la Teoría de las metas de logro'
    REDINED
    Redined
    Youth sport dropout from the achievement goal theory. 'El abandono del deporte en jóvenes desde la Teoría de las metas de logro'
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • From the assimilation to the acceptance of the other? : educational policy for indigenous peoples in Latin America and the 'intercultural bilingual education' policy in Chile. '¿De la asimilación a la aceptación del otro? : política educativa para pueblos indígenas en América Latina y la política de 'educación intercultural bilingüe' en Chile'
    REDINED
    Redined
    From the assimilation to the acceptance of the other? : educational policy for indigenous peoples in Latin America and the 'intercultural bilingual education' policy in Chile. '¿De la asimilación a la aceptación del otro? : política educativa para pueblos indígenas en América Latina y la política de 'educación intercultural bilingüe' en Chile'
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.

  • From the assimilation to the acceptance of the other? : educational policy for indigenous peoples in Latin America and the 'intercultural bilingual education' policy in Chile. '¿De la asimilación a la aceptación del otro? : política educativa para pueblos indígenas en América Latina y la política de 'educación intercultural bilingüe' en Chile'
    REDINED
    Redined
    From the assimilation to the acceptance of the other? : educational policy for indigenous peoples in Latin America and the 'intercultural bilingual education' policy in Chile. '¿De la asimilación a la aceptación del otro? : política educativa para pueblos indígenas en América Latina y la política de 'educación intercultural bilingüe' en Chile'
    Ver más

    Esta información pertenece a terceros. INTEF no se responsabiliza de la veracidad de los datos ni de la información contenida.